22 September 2013

Cantik Tanpa Solekan dan Pembedahan Plastik


Assalamualaikum dan salam sejahtera. 
Seorang pereka dari China, Zhuoying Li telah mencipta Uniface Mask sebagai salah satu penyelesaian kepada wanita yang mahukan wajah yang cantik tanpa solekan dan pembedahan plastik.
Topeng tersebut menggunakan teknologi kulit bionik yang sangat nipis dan membolehkan kulit bernafas. Topeng ini akan melekat di muka pengguna dengan menggunakan gam istimewa. Pengguna juga akan berupaya untuk mengerakkan otot seperti biasa dan membuat pelbagai mimik muka.
Boleh beli kat sini kalau berminat http://www.unifacemask.com/



*Pendapat angah,tak perlu terlalu taksub nak cantik.Tiada untungnya,terimalah kurniaan TUHAN dengan seadanya.Tak perlu mengubah kejadianNYA.

19 ulasan:

  1. Sama dengan pendapat Angah.
    Dah tak nampak macam orang bila pakai mask tu :p

    BalasPadam
  2. scary ada la...
    nenek saya lagi cantekk..huhu~

    BalasPadam
  3. macam tak logic je pakai topeng mcm ni... hnye menyeramkan adelah... xD

    BalasPadam
  4. Nmpak mcm ada yg tak kena..hehehe..tak pakai pun dah nampak comel pun..skrg ni pandai mekap pun dah oklah..=D

    BalasPadam
  5. x cantik pakai mask tu

    http://notamanjaku.blogspot.com/2013/09/a-gift-with-care-passionate-is-my-style.html. A Gift with Care just for u. sambil membeli sambil ber charity?? interested nk tahu lebih lanjut?? come and read for sure you will love it

    BalasPadam
  6. Eee seram la . Better natural face je .

    BalasPadam
  7. nampak sgt fake kalau pakai mask tu. setiap ciptaan Allah tu dah cantik sgt dah. bersyukurla duhai wanita! :)

    BalasPadam
  8. Bikin takut plak nampak 2 topeng macam hantu ;D
    Terima ciptaan tuhan seadanya,syukur apa yang diberi :)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.