24 September 2013

Makan Tak??



Assalamualaikum dan salam sejahtera.Angah nak kongsi 4 gambar berbeza yg memberi korang pelbagai rasa (Perasaan)


Apakah semua ini??Apakah binatang itu??Mengerikan.Daripada rasa lapar terus bertukar ke rasa benci.


Lagi satu makanan yg mengerikan.Ada sesiapa yg sanggup nak beli??Haha kalau jual 1 seposen pon angah rasa tkda sapa yg beli.


Yg ni pulak macam mana?? Kalau ada betul2 depan angah,dah lama angah makna sorang2!! 


Yg ni pun sama,nampak sedap sangat.Rasanya pulak??Angah agak2 tentunya sangat sedap.

*Angah rasa apa yg penting kat sini adalah makan untuk hidup.Bukannya hidup untuk makan.Thats all.

Sekian

11 ulasan:

  1. Ayat last tu betul.
    Bukah hidup untuk makan tapi makan untuk hidup.
    Tak sanggup nak makan yang atas atas tu.

    BalasPadam
  2. eeii sungguh mengerikan gambar 1 & 2 tu
    ohh tidak

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang mengerikan.tak sanggup nak tgok!! :D

      Padam
  3. betol tu dik....makan untuk hidup...seram tengok gambar 2 yang atas tu...huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab tu angah letak gambar yg best di bawah :D

      Padam
  4. pic ke 2 tu meloyakan
    pic last tu bez

    BalasPadam
    Balasan
    1. pic yg last best?? belanja la angah satu!! :)

      Padam
  5. hoho..
    suma xkene selera nie..
    nasi jugak br best:p

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.