23 September 2013

PEMENANG MEGA GIVEAWAY BY DJH+ AHKAK GOJESS.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Kali ni angah nak update PEMENANG MEGA GIVEAWAY BY DJH+ AHKAK GOJESS.
Pemenang bagi 10 pemenang random adalah... :) 

10 Pemenang RANDOM

  1.  Topup RM5  oleh EMI  18
  2.  Topup RM5  oleh EMI  7
  3.  Topup RM5  oleh GANZEII  54
  4.  Topup RM5  oleh GANZEII  71
  5.  Topup RM5  oleh YNA  40
  6.  Topup RM5  oleh YNA  35
  7.  Topup RM5  oleh YNA  23
  8.  Topup RM5  oleh ASWAN  10
  9.  Topup RM5  oleh ASWAN  61
  10.  Topup RM5  oleh HUNYIEDA  1

Untuk pemenang hadiah utama pula,pemenangnya adalah.


Tempat Pertama 
29 HADIAH WANG TUNAI RM50  oleh ATIE |TOPUP RM 5 + Baju Perempuan oleh DIEBA  | 1 tablet backrest holder oleh  www.nourain.com |1 bookmark oleh KATHY | 1brooch & 1 keychain hp OLEH MH3 |
Tempat kedua
50 1 Baju Lelaki 1 Baju Perempuan oleh EDORA | 1 card pen drive mozilla firefox 4GB - oleh  www.bundlebook2u.com | 1 bookmark  oleh KATHY | 1 brooch & 1 keychain hp OLEH MH3 |
Tempat ketiga
41 1 Baju Lelaki oleh EDORA | 1 bookmark oleh KATHY  | SHAWL oleh ATIE |
Tempat Keempat
30  1 bookmark oleh KATHY | HADIAH MISTERI oleh MAMA |
Tempat Kelima
 69 1 bookmark oleh KATHY | Topup RM5  oleh HUNYIEDA

Macam mana nak tahu korang nombor ke berapa?? Boleh ke entry SINI .Semua pemenang diminta untuk menghantar butiran2 apa yg korag menang kepada DJH di FANPAGE.Korang juga boleh berurusan terus dengan Sponsor2 itu.Walau bagaimanapun angah tetap akan inform kepada sponsor2 tentang kemenangan korang. :)

Sekian.

18 ulasan:

  1. Angah yang menang topup dari Yna tu minta dyorg ke fb Yna ye. Haslina Razali. Thanks

    BalasPadam
  2. tahniah..bro kpd pemenang dari ganziee mtak dyeorang tinggalkan komen pada chatbox ye..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya dah tinggalkan komen kat chahtbox....saya pemenang no 71

      Padam
  3. Tahniah semua pemenang.. Xde luck ain nk menang..

    BalasPadam
  4. My number always hampir2..mmg x lucky klu main random hahaha....btw, tahniah to all winners :) cpt2 korang tuntut hadiah :P

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah menang :) Japgi syira pm ye. Thanks!

    BalasPadam
  6. tahniah kepada pemenang, cepat tuntut hadiah dari mama... hihi

    BalasPadam
  7. tolong pm kathy kat fanpages untuk pemenang bookmark...
    https://www.facebook.com/HasilPenaKu

    BalasPadam
  8. salam..setakat ni pemenang kedua da bg detail..kepada pemenang pertama sila bg details segera ye..tq

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.