27 September 2013

Politik + Kematian





Assalamualaikum dan salam sejahtera.Hari jumaat yg mulia ni dimulakan dengan rasa geram dan sedih.Korang try baca dulu. Ini adalah apa yg angah nampak di dalam FACEBOOK.
Apa yg angah nak katakan disini,janganlah sampai kematian seseorang itu diPOLITIKan.Bukan apa,sebab rasanya kalaulah benar sekalipun sudah tentunya akan membawa berita buruk.Tapi kalau tak betul??
Angah bukannya sokong mana2 pihak pun.Tapi dah sampai ajalnya.Maka itulah ketentuan tuhan.Perlukah mereka2 cerita seperti ini??Wallahualam.

 Sekian.
*Ramai org berfikiran tak matang sekarang ni.

4 ulasan:

  1. Haah betul 2..hal macam nie pun nak di heboh2kan
    suda ketentuannya ajal dah sampai.

    BalasPadam
  2. Boleh speechless macam ni.
    Janganlah sampai macam tu sekali.
    Itu perancangan Allah.

    BalasPadam
  3. Sekarang benda merepek pon di politikkan cuma tak elok la bab kematian pon di politikkan

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.