29 September 2013

Sayang Keluarga??!!




Assalamualaikum dan salam sejahtera.KELUARGA.Kadang2 angah terfikir,macam mana kehidupan angah kalau takda keluarga.Siapa yg nak besarkan angah??Siapa yg nak jagakan angah??

Kalau lah takda keluarga disisi angah..rasanya angah tak tau apa yg jadi dengan angah.Angah rasa keluarga angah yg paling utama.Angah perlukan keluarga angah.Sebab apa??Keluarga yg akan membantu kita dulu.Betul tak??

Memang angah ni anak manja sedikit.Tapi bukan yg jenis manja teruk sangat..sebab parents angah tak pernah memanjakan anak2nya.Tahap kemanjaan antara adik beradik angah adalah sama.Tapi disebabkan angah seorang sahaja lelaki..so rasanya kenalah lebih sedikit kan??Hehe

Angah tak boleh bayangkan betapa susah payahnya family angah dalam membesarkan angah seorang ni. Angah rasa macam tak mampu nak balas jasa2 parents,adik beradik.Entahlah.Apa yg angah harap supaya keluarga angah tak ditimpa kecelakaan.Aminn..

Sekian

4 ulasan:

  1. Mak ayah di hati selalu....dah isi tabung...penyokong anda selalu.

    BalasPadam
  2. Keluarga mmg penting bagi kita....

    BalasPadam
  3. without keluarga we are nothing...so, hargailah keluarga :)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.