17 September 2013

SKANDAL TERBARU DJH??!!



Assalamualaikum dan salam sejahtera dan selamat hari-hari :)

Gambar apa pulak atas tu?? HAHA Skandal angah:) Apa apa pun...angah nak citer pasal apa yg jadi .Untuk pengetahuan semua,angah exam STUDIO adalah hari KHAMIS ni.Alhamdulillah.

Apa yg angah harap tak berlakulah lagi kejadian macam time MIDTERM hari tu.Kalau korang nak tgok entry tu boleh KLIK SINI. Kejadian yg agak memalukan bagi angah.Angah harap sangat tak jadi benda2 tak sepatutnya.

So apa yg nak dijadikan cerita sekarang,gambar kat atas tu adalah bukti.Haha..bukti apa?? Nantikan entry seterusnya :D

Sekian 

7 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.