23 September 2013

Soal Jawab Fanpage DJH : 1


Assalamualaikum dan salam sejahtera.So kali ni update tentang soal jawab di fanpage.Mulai sekarang,angah akan buat soal jawab di fanpage.Dan yg bestnya komen2 korang di fanpage akan disiarkan di entry ini. Best kan??
So korang boleh tengok la pandangan2 blogger di Malaysia tentang isu yg angah bangkitkan dalam fanpage DJH tempoh hari. 







Korang bersetuju tak dengan pandangan blogger2 ni??Korang ada pandangan sendiri?? Boleh komenkan di entry ini. :)

Sekian.

*Bagi angah sememangnya blog yg lambat loading mmg mintak maaf la..memang angah akan tutup,bukannya kejam tapi entahah.Tak larat menunggu ,baik bukak blog lain pulak.Kan??? 

8 ulasan:

  1. hehe ya btl la 2..x suka menunggu

    BalasPadam
  2. kalau dalam bloglist lambat update dalam 6 bulan atau lebih biasanya aku akan delete terus dan cari orang blogger lain untuk mengisi kekosongan

    dari:
    akubahrain.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. angah tak.terpaksa tunggu sampai segmen pncarian bloglist seterusnya. :)

      Padam
  3. wah baiknye hati encik bahrain kat atas
    yumida kalau dlm bloglist x update 2 bulan yumida kasi keluarkan
    ganti dgn blogger yg selalu bertandang ke blog
    blog lambat loading, jumpe dgn line broadband yg slow...huhuhu...kengkdg dpt baca je..nak drop komen x dpt

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagus jugak.nanti nak buat macam kak yumida la :D

      Padam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.