17 Oktober 2013

Awek Tunggu 7 Tahun Sebelum Menunaikan Perkahwinan


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Gadis 26 tahun, Kristy Thomson dari UK terpaksa tunggu tujuh tahun untuk berkahwin kerana dia malu akan berat badannya. Jadi dia berusaha untuk mengurangkan beratnya dalam tujuh tahun itu dan akhirnya dia berjaya melangsungkan perkahwinannya.






Pendapat angah : Wah berbaloi tunggu 17 tahun,hehe akhirnya cantik juga :D


23 ulasan:

  1. si pompuan berjaya kurus...tp yg lelaki gempal mcm biasa aje. nampaknya pompuan aje yg berusaha nak kurus n comel. dah adat dunia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2..kadang2 lelaki macam relaks je..

      Padam
  2. puuuuuh...harap2 sang suami x sia2 kan dia...

    BalasPadam
  3. tak sangka boleh jadi slim..satu cabaran

    BalasPadam
  4. Ishh..napa mesti tgu 7 tahun...setahun pun bolelah klu ada usaha :p (slim itu cantik ye?) hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. entahlah ..maybe lama kut masa utk kurus..haha,..

      Padam
  5. Huhuhu tengok nasiblah jugakan...kadang2 punya lama nak kurus tapi hasilnya tak memberangsangkan..ni lain kesnya, cantik..hehe berbaloi2.. :)

    BalasPadam
  6. Perghh tak rugi jadi kurus! Sangat cantik..:)

    BalasPadam
  7. wah cantik laaaaa
    terbukti berjaya

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.