6 Oktober 2013

Dimaki atau memaki PEGAWAI??




Assalamualaikum dan salam sejahtera.Alhamdulillah hari ni angah mempunyai aktiviti dengan family.Angah dan parent ke Jabatan Pendaftaran Negara Daerah Kulim.Untuk apa??Untuk buat IC angah yg baru.
Kenapa dengan IC angah yg lama?? Well.. sekarang angah kan dan umur 18 tahun..so kena tukar la..IC yg lama tu muka masih kanak2..comel je..sekarang kena ubah la..sebab sekarang dah macho?? hehe. 


Apa yg angah nak cakap,kepada mereka yg merungut kononnya lambat la,apa la..cuba fikirkan tempat korang sebagai pegawai di kaunter tu.Pelbagai kerenah yg dia kena hadapi.Tadi angah dengar org belakang angah duk maki macam2 dekat pegawai2 tu.Kesian angah tgok. Cuba la fikir kalau kita di tempat diorang??

Cuba jadi manusia yg ada akal,bukan ada otak je. :P 

15 ulasan:

  1. haah btl la angah diorang pun manusia biasa juga kan..da buat silap
    wahh msti smart sudah kan ic baru hehe.

    BalasPadam
  2. Alamak!Baru teringat akak belum renew IC!

    BalasPadam
  3. biasalah manusia nak cepat je setel hal dia. kita yang tunggu dari awal pagi tak merungut pun

    BalasPadam
  4. huhu..macam2 karenah manusia ni...

    BalasPadam
  5. cuba adik ketuk sikit kepala dia orang tu..hahaha...
    baru dia sedar diri nanti....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau boleh mmg nak ketuk pun..tapi dah makcik tu lagi besar dri angah..mau dia hempap angah nnti?? :P

      Padam
  6. Haha. Tak renew lagi. Kalau dia marah senyum ja, mesti okay :)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.