27 Oktober 2013

Justin Bieber Tiruan??!!


Toby Sheldon yang berusia 33 tahun adalah seorang peminat Justin Bieber yang tidak jemu untuk nampak sepertinya. Dia telah belanja sehingga RM 200,000 agar kelihatan seperti dia. Adakah dia nampak serupa selepas itu?




*Perlukah untuk mengubah rupa sehingga menjadi sebegitu rupa??Membazir je!!!Apakata simpan duit untuk masa depan??Btw rupa sebelum lagi elok daripada muka selepas!!
Sekian

6 ulasan:

  1. ye la...sayang jer buang duit untuk menyamakan diri macam sesorang...pelik..

    BalasPadam
  2. tak serupa pon . nampak makin weird ye lah . :3

    BalasPadam
  3. haah dah elok2 tuhan bagi rupa nak ubah2 kan..tak reti syukur

    BalasPadam
  4. betuila mcm pa lg hahha aku sokokong ang sblum lg better hahah

    BalasPadam
  5. Rupe dia sebelum tu lg hensem dari Justin Bieber

    BalasPadam
  6. Dia lagi hensem sebelumnya dan lagi hensem dari JB. Oppss

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.