6 Oktober 2013

KEDAH DARUL AMAN




Assalamualaikum dan salam sejahtera.Alhamdulillah angah dah sampai rumah.Kenapa lambat sangat perjalanannya??Macam ni ceritanya,hari jumaat lepas je sembahyang jumaat parents angah dah sampai kat Kolej Jati.So angah pun kemas2 lah barang.Perjalanan diteruskan bukan ke Kedah..tapi ke KL.Sebab apa?? Sebab nak tidur dekat rumah maksu angah.

Esoknya angah dengan family nak balik,jadi kami kononnya nak singgah ke Putrajaya sebab dah lama nak pegi sana.Alhamdulillah selamat sampai Putrajaya petang sabtu pukul 1 petang.Lepas jalan2 kat situ kami pun bertolak ke Kedah Darul Aman.
Biasalahkan bila perjalanan yg terlampau panjang sampaikan rasa keboringan maka kita kenalah bergembira dengan cara tersendiri.So angah pun bukak laptop dalam perjalanan tu dan tgok semua filem yg ada dalam laptop ni.Heheh..best la pulak..tapi kesian dekat mak dgn abah angah seabb tk dapat tgok..hanya angah dengan adik angah je dapat tgok. 


Dan alhamdulillah akhirnya pukul 10.00 malam sampai jugak di rumah angah di negeri tercinta "KEDAH DARUL AMAN."So bolehlah angah update kembali blog angah yg usang seketika ni.Thats all.So lepas ni angah duduk kat rumah selama sebulan lebih.:)

Sekian.

13 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.