14 Oktober 2013

Kenapa saya tak nak menjadi GURU!!!





Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kalaulah angah jadi guru agama,sure angah akan rasa sebagai guru terbaik di dunia.Hehe jawapan yg kelakar.Maybe bagi sesetengah orang akan kata "Teruknya budak ni!" Tapi bagi angah okeylah,asalakan dia jawab jugak..hehe padahal soalan tu suruh JAWIKAN.
Tahniah kepada semua guru2,kerana berjaya melayan pelbagai kerenah murid2.Angah respek dengan semua cikgu2,sebab semua yg berjaya bermula dengan guru2. :D
Sekarang pun rasanya orang yg tua + dah besar pun tak reti kut nak tulis jawi??Haha,try test tengok,sure ramai kantoi.TULISAN JAWI DAH SEMAKIN pupus..So jom sama2 naikkan kembali Tulisan Jawi.
Sekian. \

*Tajuk atas tu saja je :D

6 ulasan:

  1. Sy pun taknakkkkk jd cikgu, thats why pilih jd lecturer. Kekeke..

    BalasPadam
  2. lect lg snang sbb murid2 dia yg kna tuntut ilmu brbanding bdk skolah kena paksa belajar lg

    BalasPadam
  3. gud student..jawapan ala2 malas nak mjawab ne ..sabo ajelah +_+

    BalasPadam
  4. hehe nie kira ok juga blh buat cikgunya gelak sorang2 ;D

    BalasPadam
  5. Kalau tak ada usaha nak memajukan tulisan jawi memang boleh pupus.
    Ramai dah lupa.

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.