19 Oktober 2013

"PERMOHONAN KOLEJ SEDANG DIPROSES."




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

"PERMOHONAN KOLEJ SEDANG DIPROSES."

Macam mana nak mula??Hehe,sebenarnya macam ni,kawan angah bagitau yg permohonan kolej dah keluar.So angah pun check la..last2..dia keluar macam ni je..Agak kecewa,tapi bermakna harapan tu ada.
Sebenarnya KOLEJ adalah penting untuk angah yg tinggal jauh.Kalau sebelum ni,semasa semester pertama angah dah tinggal di KOLEJ JATI,so rasanya angah nak sambung tinggal disitu,tapi ada pihak pentadbiran kolej beritahu kemungkinan akan ditolak sebab tak cukup tempat,kononnya ramai sangat yg akan duduk kolej.

So angah sangat2 berharap supaya angah dapat tinggal di Kolej.Angah baru nak masuk semester kedua,jadi angah berharap sangat angah dapat.Doakan angah ye..kawan2.. :D
Sekian untuk pagi ini.


9 ulasan:

  1. insayallah pasti angah dapat tu kalau memang rezeki angah kat situ..amin

    BalasPadam
  2. Mаgnificent itemѕ from you,&X6d;an.
    I've take into accout yo&X75;r stuff prеviоus to and &X79;οu are sіmρly extremely &X65;xcellе&X6e;t.
    I reallу lіke &X77;hа&X74; you've bo&X75;gh&X74; right here, certai&X6e;&X6C;y likke
    what yο&X75;'re saying and t&X68;e best way b&X79; whіch
    yοu assert it. Yo&X75;'re
    maκіng it entеrtaining anԁ уοu c&X6F;ntin&X75;e
    to care forr to sta&X79; it smart. I c&X61;n'&X74; ωаit to read fаr
    more from уou. Thiѕ iѕ aсtuаlly a tеrrifiс web
    ѕіte.

    Reνiew my hοmepage - Haemmer Watches

    BalasPadam
  3. Ada peluang kalau macam tu.
    Kalau tempat IM dah confirm dah dapat kalau 'permohonan sedang diproses' macam tu.

    BalasPadam
  4. Semoga angah dpt tnggal di kolej in shaa Allah :)

    BalasPadam
  5. semoga dapat tinggal di kolej, kalau menyewa kat luar susah sikitkan....!

    BalasPadam
  6. insyallah..kalau rezeki x kemana.. gud luck..hihi

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.