16 Oktober 2013

Sahabat atau Couple??




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hari ni cuma nak berbicara tentang betapa pentingnya sahabat dalam kehidupan kita.Sebenarnya tanpa kawan,rasanya hidup ni macam tak lengkap.
Kadang2 kawan yg akan datang tolong kita,kawan yg akan menolong kita dalam masa kita kesusahan,dalam masa senang,dalam segala masa.
Kalau makwe pulak,lain daripada kawan.Angah cukup benci kalau ada kawan yg berubah perangai selepas dia berkaple.Kalau dia tinggalkan kawan maknanya itu bukan kawan yg terbaik,sanggup lebihkan wanita yg tak pasti menjadi isterinya yg sah.
Kalau orang yg macam tu,baik buat kawan biasa je,angah pun kalau nak berkaple,angah akan bahagikan kedua2nya sama rata.Manakala ibubapa pulak akan diberi keutamaan sepenuhnya.Barulah hidup akan happy selalu. 

Sekian.
*Happy blogging. 
 
 
 
 

12 ulasan:

  1. nak cari sahabat yang betul2 sahabat memang susah..1 dalam seribu

    BalasPadam
  2. Pernah nampak kawan lelaki yang lupa kawan dia bila dah berpunya. Sama juga perempuan. Bila dah sedih baru cari kawan. Minta minta kita semua bukan macam tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la..jangan jadi kawan yg tinggal kan kawan..

      Padam
  3. betuL2... kawan jugak salah satu orang yg penting dalamhidup...

    BalasPadam
  4. betul!!setuju sangat...kawan2 lah kan..jgn berubah sebab couple kan..hehehe

    BalasPadam
  5. yup..kawan tetap kawan walau kita ada couple..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.