7 Oktober 2013

Update : Khas untuk Pengomen Tegar




Assalamualaikum dan salam sejahtera.Oke angah nak citer pasal penambahan baru widget di blog DJH.Korang boleh tgok sendiri dekat bawah blod DJH.Ada satu widget baru yg angah letak khas utk Pengomen Tegar Blog DJH.Hanya 10 yg teratas sahaja yg akan dimasukkan ke situ.So yg mana yg tersenarai sekarang tu adalah mereka2 yg berada di ranking teratas utk akhir bulan September :D

Sekian

*Siapalah DJH kalau bukan kerana korang.

15 ulasan:

  1. tahniah kepada semua pengomen2 tegar yang telah disenaraikan...

    BalasPadam
  2. Tahniah kpd anda2 yg tertempek disana haha.... :)

    BalasPadam
  3. Dah boleh tengok dan blogwalking sekali :)

    BalasPadam
  4. tahniah kepada pengomen-pengomen tegar...hehe..ade 2-3 orang kat situ yang blog dia aku kunjungi..hehe..Salam kenal bro..

    p/s: follow sini

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  5. tahniah buat yg lain2
    happy blogwalking

    BalasPadam
  6. Makin hangat le blog angah pasni..
    Gud luck bro.

    BalasPadam
  7. Terima kasih angah..hehehe....

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.