13 Oktober 2013

"Ya,memang ayah saya Polis."




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Berkaitan topik di atas.Ye ayah angah memang seorang POLIS. Dan angah sangat bangga dengannya.

Ni kereta yg ayah angah bawak.Semalam ayah angah bawak angah jalan2 naik kereta ni.


Ni balai polis yg kittaorg singgah.Balai polis mana?? Mana2 aje lah..tak boleh bagitau..


Ni pulak ayah angah.Hassan bin Aripin.Boleh pulak angah snap gambar ayah angah time dia drive kan?? Hehe..
Masalahnya disini.Angah selalu dengar kawan2 angah atau sesiapa yg kutuk or mengatakan perkara yg buruk tentang polis. Angah kadang2 terasa juga,sebab mmg ayah angah polis.
Jangan ingat Polis tu seperfect korang yg kutuk2 Polis ni.Polis pun manusia biasa juga.Diorang pun ada anak bini yg nak dijaga. Sesuka hati je nak kutuk Polis.Memang kadang2 ada juga polis yg jenis tk berjenis ni,tapi tak semua.:(
*Thats All.


10 ulasan:

  1. Arwah ayah akak pun polis juga.

    BalasPadam
  2. hormat dgn profession ni. xkisah apa org ckp. setiap kerja tu ada cabaranny.

    BalasPadam
  3. haah semua manusia ada buat kesilapan kan..angah mesti bangga ayah angah polis.besar tu tanggungawab kan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2..jangan menilai semua manusia sama :D

      Padam
  4. wah..anak polis rupanya angah..

    BalasPadam
  5. Sy hormat polis. Serius ja muka ayah Angah. Hehe

    BalasPadam
  6. angah anak polis?!! samalah dgn saya :))

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.