11 November 2013

AF2013 : Perjuangan Azhael Terhenti


"Terkejut! Itulah perasaan yang dapat digambarkan oleh penyokong pasangan duo AF2013, Azhael, apabila nama mereka diumumkan sebagai peserta yang tesingkir pada peringkat separuh akhir.

Keputusan mengejutkan itu telah diumumkan oleh pengacara AF, Zizan Razak dan sekaligus mengumumkan nama finalis yang tinggal iaitu Faizul, Aisyah, Indah, Amira dan Nabila.

Ramai yang tidak menyangka keputusan undian Azhael adalah yang terendah kerana meraka sebelum ini adalah salah seorang peserta pilihan juri dan sering memberikan persembahan terbaik.
Azhael yang dianggotai oleh dua orang anak muda iaitu Mohd Azhar Osman dan Hal Husaini Razmi telah menyampaikan dua buah lagu iaitu ‘Lelaki Ini’ nyanyian asal oleh Anuar Zain dan ‘Kembali Merindu’ nyanyian asal oleh Slam.
Pasangan duo yang berusia 25 tahun itu tersingkir selepas mendapat undian terendah sebanyak 15.83%.
Selain Azhael, Indah merupakan pelajar kedua dengan peratusan terendah iaitu sebanyak 15.85%, manakala undian tertinggi pula adalah milik Faizul, 18.17%, diikuti dengan Amira, 17.30%, Nabila, 16.86%, dan Aisyah, 16%." SUMBER
Macam mana pendapat korang pula?Pendapat angah,entahlah.Sebab angah tak tgok sangat cerita  AF2013 ni,sebab busy dengan perkara lain.Contohnya,konsert semalam angah tak tgok sebab angah baru balik dari KL.
So kepada yg mengikuti perkembangan AF,cerita sedikit perasaan anda?? :D 

8 ulasan:

  1. kita tak taw apa2 mengenai af hehe..dtg singah petang cne :)

    BalasPadam
  2. tak tengok gk AF.heheheh...tak minat.hehehehe

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Kesian Azhael,padahal dia the best.
    New Entri: Bila Tertinggi Orang Cakap...

    BalasPadam
  4. persembahan diorg bez, nyanyian bez, pd awal konsert undian azhael di tmpt ke-2
    tp tu la kelemahan sistem undian ni
    berbakat or tidak hanya bergantung pada undian penonton
    xde rezeki, moga lebih byk tawaran menunggu mereka di luar sana
    yumida peminat setia indah..hohoho

    BalasPadam
  5. akak tak tengok...walaupun kat rumah ada astro...

    BalasPadam
  6. Dah ada undi masuk. Hehe. Sebab ramai peminat yg nak diorg ni masuk balik.

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.