3 November 2013

Beriklan di blog DJH




Assalamualaikum  dan salam sejahtera.
Kalau korang perasan dekat bawah bloglist bulanan ada ruangan baru iaitu sewa iklan.Jadi malam semalam angah ada buat tawaran dekat fanpage tentang tapak iklan percuma.Ya percuma sahaja untuk bulan pertama.Dan alhamdulillah baru je angah post status tu,dah ada org yg pm.
Sebenarnya angah nak memeriahkan blog ni dengan iklan.Takkan dengan iklan nuffnang je?Selain tu,nak jugak angah merasa dapat duit daripada blog,hanya dengan beriklan.Tapi angah tak tahu lagi nak letak berapa harga untuk bulan seterusnya.Angah harap ada yg sudi beriklan di blog DJH ni.
Sekian.

5 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.