28 November 2013

Bukan Majlis Cukur Jambul, Tapi Aqiqah Dan Khatam Al-Quran


“Saya tak pernah mengeluarkan kenyataan untuk mengadakan majlis cukur jambul anak saya, jadi bila anda tanya bila majlis itu akan diadakan…saya tak tahu nak jawab apa.
“Sebelum ini pun keluarga saya tak pernah adakan majlis cukur jambul...Majlis tetap akan diadakan, tetapi majlis aqiqah bukan cukur jambul seperti yang didakwa,” kata Farid Kamil ketika ditanya mengenai majlis cukur jambul anaknya, Muhammad.
Farid ketika ditemui pada majlis Tontonan Akhir Jodoh Itu Milik Kita baru-baru ini memberitahu kepada pihak media dia beracadang untuk mengadakan majlis aqiqah anaknya serentak dengan majlis khatam Al-Quran oleh isterinya, Diana Danielle.
Bagaimanapun jelas Farid, dia masih belum mempunyai tarikh yang tepat untuk mengadakan majlis tersebut kerana Diana masih lagi dalam proses menghabiskan beberapa juzuk al-Quran."sumber
 Pendapat angah adalah.Bagus.Itu sahaja kit,tak reti nak ulas lebih lanjut.:D
 
 
 

6 ulasan:

  1. syukurla kan kalau niat macam tu..

    BalasPadam
  2. tak abis lagi rupenye cite dorang ni..ape2 jelah

    BalasPadam
  3. Aqiqah adalah ibadah sebagai bayaran kepada Allah atas pengurniaan cahaya mata..maka wajarlah ia dilaksanakan..

    BalasPadam
  4. xpela bnde baik..kekadang org lua tuh lebih2 lak

    BalasPadam
  5. alhamdulillah..utamakan yg wajib..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.