7 November 2013

Kuala Lumpur : Tunggu saya!!




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Jumaat malam ni angah dan akak angah akan ke Kuala Lumpur.Nak tahu sebab apa?Sebab angah nak hantar akak angah pergi kursus.Dia agak takut sikit,jadi angah kena temankan dia.
Hehe,rasanya dah laam tak ke sana sejak angah cuti sem ni.Tak sabar la pulak..nak pegi sekejap je..Kalau ada mana2 blogger nak jumpa..jom lah!! Hehe.. :D

Sekian
 
 

4 ulasan:

  1. boleh angah jenjalan kat kuala lumpur ibu negeri ;)

    BalasPadam
  2. hohoh..
    selamat bershoping angah..

    BalasPadam
  3. Jom jumpa. Tapi angah kena belanja shopping ekekeke :p

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.