6 November 2013

Makan Durian Di Tengah Malam



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hehe best kan tajuknya.Malam semalam ayah angah baru balik kerja,biasalah polis selalu balik lewat.Pastu ingat ke bawak balik apa tah..dalam guni..Rupanya DURIAN!!
Sedap gila!! Siap adik angah yg tengah tido pun bangun dan join sekali.Perggh..makan tgh2 malam..mana tak bestnya.Lepas makan tu..rasa best gila.Dah lama sebenarnya angah tak makan Durian ni.Hehe.
Korang nak?? Hehe,datanglah rumah. 

15 ulasan:

  1. wah sedapnya ruginya angah tak makan..hehe feveret nie :D

    BalasPadam
  2. Sedapnya.. Lama tak makan durian v..v

    BalasPadam
  3. wah ! sedapnya , sis pun dh lama x telan durian ni , tambah-2 musim hujan ni , memang kena la kalau nak makan durian , tak hangat . Ada aircond 24 jam . hehe

    BalasPadam
  4. sedapnye durian tuuuuuuuuu
    argh jeles tau

    BalasPadam
  5. family sye pernah buat macam nie..makan durian tgh2 malam..sye je tak bpe makan durian setakat cuit skit je

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.