5 November 2013

Minta maaf sebab curang...



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Angah nak minta maaf sebab curang.Curang apa? Ha,kalau korang tgok blog DJH sekarang dah takda iklan Nuffnang.Sebab apa?? Sebab angah nak bertukar mood.Nak try guna Komli.InsyaAllah kalau nampak gaya macam oke,angah teruskan.Kalau bermasalah juga,angah tukar balik kepada Nuffnang.
Sebenarnya bukan apa,sebab rasanya mood tahun baru,so kenalah berhijrah kan??Cuma kalau penghijrahan itu tak begitu bagus,lebih baik kembali kepada sebelumnya.
Sekian. 
 
 Join Segmen Saya

10 ulasan:

  1. betul..try n error..kalau tak ok..boleh kembali kepada yang asal..

    BalasPadam
  2. wah dik..curang dengan nuffnang ye..hihi...
    nanti line akak ok...akak tolong klik lah :)

    BalasPadam
  3. good2, try n error... mencuba dan rugi tkpe berbanding tak mencuba dan rugi :D

    tp komli mmg best..

    p/s: blog sy guna dua2, hahahaa... tamak tak? :P

    BalasPadam
  4. Nanti share macam mana rasa bersama komli. Hehe

    BalasPadam
  5. dah ramai yg pakai komli...hehe..btw sye follow sini ye..
    yg lain jemput follow sye ok

    BalasPadam
    Balasan
    1. http://diambangzati.blogspot.com/ follow saya sekali

      Padam
  6. ;) ai curang ? ...huhuhu meh follow blog saya nk tgok curang te idok hahaha http://diambangzati.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. first time dengar iklan komli hehe

    BalasPadam
  8. hehehehe..takpe curang sekali sekala..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.