16 November 2013

Murid Kelas Corot Dapat 5A




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Wow!!Angah rasa hebatnya budak ni.Berjaya dapat apa yg dia mahukan.Betullah apa yg org kata.Tanpa usaha kita takkan kemana.
Boleh je kita nak amik pengajaran dalam hidup kita.Contohnya kalau kita punya business teruk,takpa,usaha lagi utk dapatkan kejayaan pada masa hadapan.Setiap kejayaan takkan ada tanpa usaha yg gigih.
Sama juga dalam berblogging ni,kalau sekarang PV hanya 100 sehari,usaha lagi dengan gigih utk dapatkan PV 1000 sehari.InsyaAllah akan berjaya dengan usaha yg mantap. 
Semuanya dengan usaha yg gigih serta berkat daripada Allah S.W.T. 

15 ulasan:

  1. terbaek...
    budak ni yg ptut kasi mini cooper..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada lagi citer mini cooper dia ni.. Haha.

      Padam
    2. yes!
      betu sgt tu shark!
      mg bru je nk komen mcm tu shark da komen dlu ..hehe
      syabas dik!
      ini baru boleh bangga skit :)

      Padam
  2. btl tu angah..usaha yang berterusan pasti membuahkan hasil

    BalasPadam
  3. terbaik...ada budak dapat 5A dapat hadiah bas dari ayahnya seorang tauke lembu...
    http://aans1.blogspot.com/2013/11/anak-tokey-lombu-dapek-5a-upsr-dapek.html

    BalasPadam
  4. Ini baru boleh kata hebat. Moga dia terus berjaya..

    BalasPadam
  5. tiada yang mustahil kalu kita nak kan

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.