21 November 2013

Nafsu naik secara tiba-tiba...




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kenapa nafsu naik secara tiba-tiba??Angah pun rasa pelik,tapi sememangnya nafsu sesiapa pun akan naik walaupun sedikit.Percayalah cakap angah ni.
Memang best giler tgok!!!Hehe.Kenapa??Nanti di bawah sekali angah akan jelaskan. 


Sate 


Nasi Beriani


Nasi Goreng Udang


Nasi Pattaya



Ayam Panggang


Chicken Chop


Teh Ais


Air Bandung


Ikan Masak Tiga Rasa


Daging Masak Merah


Dah tengok dah??Naik tak nafsu anda??Hehe,terima kasih pakcik google sebab tolong angah cari gambar2 yg hebat ni.Ternyata nafsu naik!!Nafsu makan ye!!Takde kena mengena dengan nafsu lain.Harap-harap jangan ada yg silap pulak.
Anda suka yg mana satu??Boleh pilih,kemudian boleh beli sendiri di kedai makan terdekat.Kalau susah sangat,apa kata masak sendiri je!!Kan lagi umphh!! :D
Sekian. 

7 ulasan:

  1. Hahahah ingat apa lah td..

    Sedapnya tengok semua makanan tu ^^

    BalasPadam
  2. aaaaaa ini tak acii. hahaha. laparrrr.

    BalasPadam
  3. sib baik baca entri nie lepas makan.. jadi takda lah meroyan sangat.. ekekeke....

    BalasPadam
  4. sib baik dah lunch hehe..satay tu sedapnya :D

    BalasPadam
  5. Alamakkkkkkk........................... sudah la hujan... nampak lagi menu2 ni.. aduhhhh..ku makan jugak screen laptop ni.... hohoho

    BalasPadam
  6. Nafsu makan macam ni..pergh!! memang selera terus..haha

    BalasPadam
  7. nyam..macm sedap jer,macam enak jer..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.