28 November 2013

Nasi Lemak + Roti Canai





Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Melazatkan atau tidak?

Anda lebih suka yang mana satu??Nasi Lemak atau roti canai??Jom kita pilih!! :D
Nampak macam sedap je,sampai rasa macam nak gigit-gigit je laptop ni.Haha

Dah lama rasanya angah tak makan nasi lemak yang mak angah buat.Tiba-tiba rasa rindu pulak dekat dia.Takpalah mungkin nanti bila angah dah balik ke kampung,mak angah akan buat maybe??Hehe. 
Sekian.


 

10 ulasan:

  1. dua2 fevret.. so,dua2 saya nak... huhuhu

    BalasPadam
  2. wah,dua2 nmpk sdp..tp sy lebih suka makan roti canai..:)..

    BalasPadam
  3. sye suka nasi lemak hehe..sama la kita..rindu nak mkn nasi lemak yg mak masak..tp mak kte dah tkde..hukhuk

    BalasPadam
  4. Sya suka nasik lemak..sambal pdas2..telur rebus sebijik.hehe

    BalasPadam
  5. dua-dua sedap...kalau nak alas perut makan roti canai jer.......

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.