12 November 2013

Nasi Lemak...




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Angah suka makan nasi lemak.Kenapa nasi lemak?Sebab entahlah.Daripada kecil sampai dah besar panjang ni,parents angah selalu belikan utk angah.Dan kadang-kadang diorang yg buatkan utk satu family.
Tapi sebenarnya tak bagus kalau selalu sangat makan nasi lemak.Kenapa??Sebab berlemak sangat kut?Sekali-sekala oke la kut.Sebenarnya ada macam-macam jenis nasi lemak.
Walaupun bermacam-macam jenis,semuanya lazat-lazat belaka.Anda suka nasi lemak juga?Ini adalah salah satu makanan  yg semestinya istimewa,khas dari Malaysia.Hehe,tetiba rasa bangga sebab makanan ini berasal dari negara sendiri.
Sekian.

12 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehe takdelah angah makan selalu..tapi rasanya sekarang pun dah gemuk :D

      Padam
  2. Balasan
    1. kan..nasi lemak mmg sedap..tapi kadang2 ada jugak yg tak sdap

      Padam
  3. bru saja makan nasi lemak hr tu...

    BalasPadam
  4. makan femes rakyat malaysia hehe

    BalasPadam
  5. fae pun suka makan nasi lemak :D hantar sebungkus kat fae :p

    BalasPadam
  6. Masak sendiri lagi rasa nikmat makan nasi lemak hehe.

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.