4 November 2013

Ngeri : Makanan berlaukkan 'benda jijik.'

Nak tahu apa lauk yg jijik itu? Ini bukan lalat atau serangga biasa tetapi




*Apa pendapat anda?? Ya Allah,macam mana boleh tersesat dalam tu??Ni kalau2 tak perasan mesti dah gigit dah binatang tu.Ayoyo.

8 ulasan:

  1. eeii gelinya..makanan sapa nie.nak tkuar anak prut klau jumpa mcm nie

    BalasPadam
  2. err euww :/ camne blh masuk dlm makanan tu.

    BalasPadam
  3. eeeiii bahaya....kalau termakan mau mati...ularkan ada bisa

    BalasPadam
  4. saya terus muntah darah kalau termakan...dahsyat.

    BalasPadam
  5. kalau kita yang terkena tu . tak thu lah nak muntah balik atau tidak :3

    BalasPadam
  6. Paling risau bila makan sayur yang bukan dimasak kat rumah. Selalunya dalam sayur yang susah nak perasan ada benda-benda macam ni.

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.