16 November 2013

Prestasi Fanpage Facebook DJH




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sajalah angah nak godek2 apa yg ada kat fanpage FB,rupanya boleh tgok macam ni.Hehe.Tu adalah prestasi fanpage DJH setakat ini.Daripada 869 Likers kepada 1033 Likers.
Dari tarikh 18 Ogos 2013 sehingga 13 November 2013.Peningkatan yg banyak atau sedikit?Tapi secara jujurnya angah rasa bersyukur sangat.Alhamdulillah fanpage semakin bagus.Terima kasih kepada semua yang mengelike Fanpage DJH.

Ini pulak adalah masa pengunjung selalu hadir ke fanpage.Selalunya selepas tengah malam,pengunjung akan berkurangan,sebab dah tido kut?Hehe.Kemudian akan meningkat semula dari pukul 6 pagi sehingga pukul 9 malam dan akan berkurang kembali sehingga ke tengah malam,dan terus berkurang.
Tapi atleast ada jugak pengunjung yg sudi berkunjung kan??Hehe.Target angah tahun ini utk mencapai 1000 pengelike fanpage DJH sudah berjaya dicapai.Alhamdulillah.Thanks semua. 

 Sekian.

9 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.