13 November 2013

Roti Canai...



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Apa khabar??Angah alhamdulillah..masih lagi menghitung hari untuk ke Shah Alam.Buat apa ke sana??Macam biasa la,sambung study,sekarang kan angah tgh cuti semester.
Apa-apapun,apa sarapan anda hari ini?Roti Canai??Eh..eh..sama la pulak..hehe..Angah suka kalau kuah yg banjir...taruk kat atas wow...memang sedap.Kadang-kadang tak letak kuah..cuma letak susu lebih kat atas tu.Hehe,tukar selera baru umphh!!
Tapi apa yg angah nak tegaskan kat sini,tak boleh selalu makan roti canai.Cukup la kalau 2 atau tiga kali seminggu.Sebab apa?Entahlah..hehe cuba try makan makanan yg macam berkhasiat lagi.
Tapi ini adalah satu lagi keunikan makanan Malaysia selain Nasi Lemak.  Hehe,menu sarapan majoriti rakyat Malaysia!
Sekian 
Jom join GA ANGAH yg terbaru!!

7 ulasan:

  1. banyak sangat kalori tu hehe..apap2 pun tetap menu rakyat Malaysia :)

    BalasPadam
  2. Suka roti canai yg mak buat.....balik kampung mesti breakfast kat kedai mak

    BalasPadam
  3. Sedapnya !! Yummi. :D
    Ina dah lama sgt tak mkn roti canai ..

    BalasPadam
  4. smlm ptg bru pekena roti canai sama roti boom..lame sgt xmkn

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.