18 Disember 2013

Antara Perasaan Gembira dan Pelik.



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah,angah rasa happy sangat sebab ranking Alexa bagi blog DJH sudah berada dibawah angka 200 000.
Akhirnya,angah dah berjaya mendapat ranking yang terbaik.Alhamdulillah.Terima kasih kepada semua yang still menyokong.
Btw,angah nak tanya kenapa widget Follower dah tak muncul?Adakah angah soorang je yang mengalami kejadian ini? 
 

10 ulasan:

  1. tahniah..adala kat sebelah tu angah

    BalasPadam
  2. salam blogging...lama tak lawat...pi korea baru-baru ini..

    BalasPadam
  3. wahh tahniah angah..tb xsebanyak tuh pn +__+

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah makin maju untuk tahun ni. Moga terus maju tahun depan. Ramai yg widget follower tu dah kembali.

    BalasPadam
  5. Syabas. Apa rahsia nak dapat ranking yang baik ni ya? - blog -

    BalasPadam
  6. dah ada widget tu angah,hari tu memang tak da..

    BalasPadam
  7. Nak mintak sikit petua macam nak naikkan ranking tu.

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.