27 Disember 2013

Beckham Hadiahkan Baju Tidur Bernilai Hampir 1.2 Juta Kepada Isteri!



"Walaupun sudah hampir 14 tahun mendirikan rumah tangga, namun rasa cinta terhadap isteri tidak pernah pudar malah kasih sayang kian menebal.
Begitulah hebatnya cinta pemain bola sepak terkenal dunia, David Beckham terhadap isterinya, Victoria sehingga sanggup menghadiahkan baju tidur yang bernilai hampir 1.2 juta.
Menurut Beckham, dia menghargai penat lelah isterinya dengan memberikan hadiah baju tidur sutera rekaan mewah oleh Olivia Von Halle dari Newcastle sempena hari Krismas baru-baru ini.
“Saya sayangkan isteri saya, Saya mahu dia kelihatan cantik setiap masa. Bagi saya, nilai ataupun wang yang di keluarkan tidak menjadi halangan besar untuk memberi hadiah sebagai penghargaan buat isteri kesayangan saya.” ujarnya.
Pasangan Beckham dan Victoria ini telah mendirikan berkahwin sejak 1999 dan di kurniakan empat orang cahaya mata, Brooklyn Joseph,  15, Romeo James, 12, Cruz David, 8, dan Harper Seven, 2."Sumber

*Seronok dapat hadiah.. 

7 ulasan:

  1. untungla mereka yg kaya raya bolehla :)

    BalasPadam
  2. Mahal tu.. Baju tidur je.. Hehe.. Tak pe lah, bila org dh sayang, mmg macam ni...

    BalasPadam
  3. untung dpt suami prangai mcm ni
    nk bni cntik kna spend skit duit. ni bni xcntik , duit xbg cmne nk cntikkan dri
    eh? emo ? xla... freetalk je :)

    BalasPadam
  4. perghhhh...
    bju tidur je da juta2..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.