26 Disember 2013

Keputusan Perasaan Pengunjung 2013



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Masih ingatkah lagi anda dengan entry ini?
Alhamdulillah..seramai 20 orang blogger telah pun memberi kan pendapat mereka tentang blog ini.Terima kasih anda!! :D Mereka ialah :-
  1. http://ainsyafiqack.blogspot.com/
  2. http://budakbandunglaici.blogspot.com/ 
  3. http://madihahdaisy.blogspot.com/
  4. http://berstoryatsini.blogspot.com/
  5. http://invisiblenote.blogspot.com/
  6. http://blogashalya.blogspot.com/
  7. http://syiralokman.blogspot.com/
  8. http://worldeddyobby.blogspot.com/
  9. http://kisahhidupteto.blogspot.com/
  10. http://iamliniey.blogspot.com
  11. http://princesskawaiigurlzz.blogspot.com/ 
  12. http://coretanhatikathy.blogspot.com/
  13. Tanpa Nama
  14. http://www.hasrulhassan.com/
  15. http://www.dayangdeno.com/
  16. http://amirahamer.blogspot.com/
  17. http://permaisurycintahaty.blogspot.com/
  18. http://www.mizisempoi.com/
  19. http://mimiefamiza.blogspot.com/
  20. http://lianasulaiman96.blogspot.com/ 
Terima kasih diucapkan kerana anda telah menyertai Perasaan Pengunjung 2013.Alhamdulillah..
Kenapa adanya Perasaan Pengunjung??

Salah satu sebab utamanya ialah,angah nak mengetahui pendapat dan perasaan anda terhadap blog DJH ini terutama sekali untuk memperbaiki prestasi blog DJH.Pendapat anda akan menunjukkan pendapat keseluruhan pengunjung blog ini.Selain itu,angah juga akan membuat satu pengubahsuaian besar dalam awal tahun 2014 :D
Ini adalah pendapat yang telah diberikan :-


1.Teruja  : 18 %
2.Suka    : 37 %
3.Benci   : 3 %
4.Menyampah  : 3 %
5.Tiada Perasaan : 8 %
6.Seronok : 10%
7.Ceria : 8 %
8.Biasa : 8 %
9.Sedih : 0 %
10.Cemburu : 5%

Perasaan Teruja/Suka/Seronok/Ceria sebanyak 73 % manakala perasaan Benci/Menyampah/Tiada Perasaan/Biasa/Cemburu adalah sebanyak 27 % manakala tiada perasaan Sedih yang ditunjukkan oleh pengunjung ..

Ternyata blog DJH masih disukai ramai.Alhamdulillah.terima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong DJH sepanjang tahun 2013 ini :D
*Yang Benci/Menyampah/Tiada Perasaan/Biasa/Cemburu  tu kenapa ye?Boleh tolong jelaskan?? :P
 

8 ulasan:

  1. lepas nie angah kena pertingkatkan lagi mutu blog angah

    BalasPadam
  2. Check balik komen entry perasaan tu, boleh bikin kompius nampaknya komen IM. Hehe. Harapnya Angah tak kompius. Maksud IM dari 1 jadi 6 tau. Hehe.
    Btw, memang ramai suka blog Angah! :)

    BalasPadam
  3. wah.. dah macam konsep membanci pulak ye..
    hehehe

    BalasPadam
  4. Aik.. perasaan menyampah pun ada jugak ka angah?? adei.. .. teda perasaan merapatkan silahturahim betul.. hahaha

    BalasPadam
  5. Fuh buat research blog eh. Cun jugak

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.