5 Februari 2013

Alhamdulillah..

Assalamualaikum dan selamat malam.Nak tau angah nak cakap apa? entahla..sakit hati dengan line telefon..sampaikan internet tergendala..dan semuanya jadi kacau bilau..haha..sakit hati jugak sebab blog angah dah usang...? walaupun selama 5 hari je..

so sekarang dah oke...so macam mana nak kata? nak kata apa? angah nak edit blog..bersempena dengan bulan februari...korang nantikan la..satu lagi..jangan lupa join...angah punya segmen..naseb baik angah buat lama...dua minggu..so korang join la...

satu lagi..rasanya angah nak edit blog angah..nak buat yg lain..sebab yg ni nampak bosan kan?haha..bagi angah la...sebab angah memang suka tukar imej blog..so korang boleh tgok la macam mana imej baru blog angah..sambil2 tu..angah harap korang boleh la..follow angah!! dan yg pasti...angah nak bagitau kt korang macam2..tpi bukan utk entry kali ni...

untuk entry lain kali...assalamualaikum..
Read more ...