13 April 2013

RINDU...Telah melekat dalam HATIku..

Assalamualaikum dan selamat malam..
Apa yg angah nak katakan..angah rindu.Ya...rindu..dengan macam2 benda...Bukan dengan aweklah..xde makna nk rindu2 :D

 

First sekali,angah RINDU nak belajar balik.Means duduk dlm kelas balik..study/prep...pastu rasa balik suasana sekolah...Belajar dgn cikgu2....main2 dlm kelas...haha..sembang2...sedih kan..5 tahun sekolah kat situ...sapa yg tak rindu??

Second, angah RINDU nak main muzik.Main orkestra...ye..angah adalah budak orkestra..rindu nak main lagu sama2..rindu nak ada sectional dgn senior2..dgn junior2...rindu nak kena marah sebab main salah....rindu nak kena marah sebab kawad salah..:D


Tapi...??

Semuanya dah tak boleh nak ulang,ya..masa tak boleh diulang...so..apa yg angah boleh buat hanyalah tgok2 balik gambar2 lama...sedih la jgak..:)..tapi nk wat cmna.. lepas ni angah dah nak kena pergi Universiti..so angah kena belajar pulak macam mana kehidupan kat sana..

Sekian..


p/s : Kadang2 angah terasa bila pergi MAJLIS ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG...:(
 
 
Read more ...