19 April 2013

PENGUMUMAN TERBARU!!

PENGUMUMAN


Perhatian KEPADA semua BLOGGERS!! TARIKH tutup GA BFF FOREVER semakin hampir!! Tinggal beberapa hari je lagi!!! GA ini akan ditamatkan pada ...

12.00 TGHHARI 21 APRIL 2013

Disamping masih ada msa,cepat2 KORANG kena promote!! INGAT!! TOP REFFERAL dicari!!Nak join?? KLIK SINI atau...klik banner..


Nak tau hadiah PULAK??


  • JAM TANGAN..
  • KEYCHAIN..
  • SHAWL..
  • PASHMINA..
  • NOVEL TERBARU..
  • TOPUP...
Menarik tak?? korang nak??Senang dan mudah..join je GA tu sekarang...yg pasti GA ni menggunakan konsep yg sama macam GA2 yg terbaru..sebab menggunakan konsep copy-coding.. :D

So akhir kata..marilah join sama2 + support sama2 bloggers...
 

 
Read more ...

Hilang Stress & Masalah



Assalamualaikum dan selamat siang..siang2 ni kita tak mau pening2..so kita rehatkan minda dengan tgok gambar2 lawak nie..maybe tak lawak bagi sesetengah org..tapi bagi angah cukup lawak!! :D


Photo

MR BEAN buat hal lagik!!!Ahahaha...cer korang tgok..muka yg sangat2 tak boleh belah.. :D




Photo: Vroooom Vrooom....

wow..naik motor beramai2....tapi satu je motornya..cua bayangkan...betapa jimatnya petrol.dgn yg lain2...tak la sesak..:P





Photo: seksi

Seksi la pulak!!! haha nak makan?? hehe..tak lalu nk makan..




Photo

Apa kata anda?? :D betul jugak..asap tu yg sebabkan perokok pasif turut terkena penyakit..


Photo: Cuba baru tahu...

Faham tak??Cer try baca banyak kali..mmg benda ni sangat2 %$&^$.


Photo


Korang nampak tak??Try tgok betul2..ayat2 yg digunakan kat situ!! :D


Kadang2 kehidupan tak perlu stress sangat..memang setiap manusia ada masalah tersendiri tapi.jangan jadikan masalah itu sebagai halangan utk kita bergembira..selain tu..kalau dah banyak masalah or masalah tu korang tak tau macam mana nak selesaikan..angah tau caranya..

Minta pertolongan ALLAH.S.W.T..insyaAllah akan berhasil..

Sekian..
 
 



Read more ...