10 Oktober 2013

Tak Sayang Malaysia???!!





Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kenapa tak sayang MALAYSIA?? Bersyukur dengan kurniaan Tuhan terhadap bumi bertuah ini.Angah cukup tak faham bila ada orang sanggup memburukkan nama negara sendiri.
Rasa2nya Malaysia merupakan negara yg bagus dah,tapi rakyatnya yg sekarang ni dah melampau2.Bukan nak kata dekat orang lain,tapi secara jujurnya boleh tengok.
Betapa ramainya orang yg sanggup bertekak di laman FB semata2 pertahankan kesatuan POLITIK masing2.Sanggup bertekak kerana itu??Tak fikirkah masih ada hal penting yg perlu difikirkan??
Bukannya nak marah atau apa,cuma sekadar pandangan seorang remaja.Bahawasanya negara akan ke arah kemunduran jika semua orang bersikap sebegitu.Masyarakat yg langsung tak memahami aspek nilai2 murni. 
Sayangi MALAYSIA,bukan hanya berkata2 di FB dan laman sosial yg lain,tetapi menunjukkan bukti sebenar!!Betapa bersusah payahnya nenek moyang kita mendapatkan kembali negara bertuah ni,secara senangnya hendak dimusnahkan oleh cucu cicitnya sendiri.
*BERPIJAK DI BUMI YG NYATA.

Read more ...

Maafkan Saya Yang Bersalah...






Maafkan saya untuk selama ini,sekiranya saya ada melakukan perkara2 yg mengguris perasaan korang.Maafkan saya.

*Mood Sedih

Read more ...

Mereka Tertanya-Tanya..



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Korang dah tgok entri INI .Untuk pengetahuan korang,entry itu telah menyebabkan orang tertanya2 siapakah perempuan itu??


Di atas adalah antara mereka yg tertanya2 siapakah gadis misteri itu.

Sahabat.Tu adalah kawan baik angah yg paling rapat time sekolah dulu.Boleh kata kami berdua sentiasa bersama sehinggakan ustaz kat sekolah pun marah.Nak KAPLE dengan dia??Memang tak la.sebab dia dah ada Kaple dia sendiri.Kami banyak persamaan.Dia dengan angah sama2 join kelas yg sama,sama2 jadi pengawas kat sekolah,sama2 masuk UITM,dapat kampus yg sama.Cuma dia amik kos LAW angah pulak MUZIK.Dulu dia dengan angah sama2 main muzik kat sekolah.Hehe.Rindu nak sembang2 dengan dia.Itulah kawan baik angah.
NURUL AQILAH BINTI AZMI 

Read more ...

Ranking Semasa Pengomen Tegar Blog DJH : 10.10.2013




Assalamualaikum dan salam sejahtera.Kembali lagi dengan carta PENGOMEN TEGAR DJH.Apa yg boleh angah katakan adalah untuk kali ini,banyak perubahan yg berlaku dan angah langsung tak jangka.

Seperti yg dijangkakan blogger Kathy Rbain masih mengungguli carta.Blogger Invisible Me membuat satu lonjakan baru.Manakala blogger yg baru masuk ke kalangan 1 hingga 10 adalah Muhammad Khairuddin Lim dan juga Marou Apple Hijau.Manakala blogger yg terkeluar dari kalangan ini ialah Leods Presla dan juga Deno.


Blogger yg jatuh ke kalangan 11 hingga 20 ialah Deno dan juga Leods Presla.Manakala blogger yg baru naik ke kalangan ini ialah blogger Tiqa Ni Hye .Blogger yg jatuh adalah Bahrain Ramlan.


Blogger yg baru masuk kalangan 21 hingga 30 ialah blogger Sukma Haron,cweet pinky,Norhasniza Khalid,Chot.Manakala blogger yg terkeluar kalangan ini ialah aien hermione,Aswan Azmy,liana sulaiman,Tiqa Ni Hye.

  • Blogger yg baru masuk carta ranking ialah  blogger Sukma Haron,cweet pinky,Norhasniza Khalid,Chot.
  • Blogger yg terkeluar carta ialah aien hermione,Aswan Azmy,liana sulaiman.
Thanks semua yg masih tak putus2 untuk sokong blog DJH.


Read more ...