16 Oktober 2013

Wordless Wednesday 7 : 5 Intelek




5 Intelek 2012 : Kelas form 5 angah.

Read more ...

Wordless Wednesday 6 : Sayangi Ibu Anda




Sayangi Ibu Anda sepertimana anak gajah ini menyayangi ibunya yg telah mati.

Read more ...

Sahabat atau Couple??




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hari ni cuma nak berbicara tentang betapa pentingnya sahabat dalam kehidupan kita.Sebenarnya tanpa kawan,rasanya hidup ni macam tak lengkap.
Kadang2 kawan yg akan datang tolong kita,kawan yg akan menolong kita dalam masa kita kesusahan,dalam masa senang,dalam segala masa.
Kalau makwe pulak,lain daripada kawan.Angah cukup benci kalau ada kawan yg berubah perangai selepas dia berkaple.Kalau dia tinggalkan kawan maknanya itu bukan kawan yg terbaik,sanggup lebihkan wanita yg tak pasti menjadi isterinya yg sah.
Kalau orang yg macam tu,baik buat kawan biasa je,angah pun kalau nak berkaple,angah akan bahagikan kedua2nya sama rata.Manakala ibubapa pulak akan diberi keutamaan sepenuhnya.Barulah hidup akan happy selalu. 

Sekian.
*Happy blogging. 
 
 
 
 

Read more ...

Ranking Semasa Pengomen Tegar Blog DJH : 16.10.2013



Assalamualaikum dan salam sejahtera.Hari ni angah nak tunjuk ranking pengomen tegar DJH untuk setakat hari ini.Terima kasih kepada semua yg menyokong DJH.

Untuk kalangan 1 hingga 10 menyaksikan blogger Sheila Salim jatuh,manakala blogger Kisah Si Dairy naik.Manakala yg lain2 berlaku perubahan sederhana.

Untuk kalangan 11 hingga 20 pula,blogger yg terkeluar adalah Mia Liana,Deno,Cik Kumbang,Tiqa Ni Hye manakala blogger yg naik ke kalangan ni ialah blogger Farah Waheda Wahid,Ain Eddihar.


Untuk kalangan 21 hingga 30,blogger yg terkeluar kalangan ialah blogger Farah Waheda Wahid,Nur Farahain,Yna Razali,Sabrina SA,Chot manakala blogger yg baru masuk kalangan ini ialah blogger Mia Liana,Tiqa Ni Hye,Cik Kumbang,rokot nuluhan,NURSHAKIRA ABDUL HALIM.


  • Blogger yg baru masuk carta ialah NURSHAKIRA ABDUL HALIM,rokot nuluhan,Ain Eddihar.
  • Blogger yg terkeluar carta ialah Chot,Yna Razali,Nur Farahain,Sabrina SA.


Thanks kepada semua yg tak pututs2 sokong BLOG DJH :D

Read more ...

Birthday Baby.




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni adalah hari kelahiran adik angah yg bongsu.Namanya Nura Azlyani bt Hassan.Dia lahir pada tanggal 16.10.2003,so means sekarang dah umur 10 tahun.
Apa yg menarik tentang adik angah ni,selalunya orang yg first time nampak dia,pasti tak akan menyangka bahawa dia adalah berumur 10 tahun a.k.a darjah 4.Semua orang pasti menyangka bahawa dia adalah tingkatan 1 mahupun 2.
Ini disebabkan badannya yg besar.Sebab tu la kut.Hehe.Satu lagi dia adik yg baik,kadang2 je jahat sikit,tapi biasalah tu,budak2 lagi kan??Angah dulu pun macam tu jugak dulu2.So yg tu je lah..
Angah dah beli dah hadiah dekat dia..Cuma tak bagi lagi,kena tunggu malam ni,So angah nak ucapkan selamat hari lahir baby...nama gelarannya di rumah.
Sekian. 
Read more ...