11 November 2013

Senarai Penaja GA AKHIR TAHUN 2013 DJH




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sebelum apa-apa pun,angah nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada penaja-penaja berikut kerana sudi menjadi penaja untuk Giveaway angah kali ini.
Hehe,tgok kat banner macam gempak je penajanya?? :D Hehe,walau apa pun para penaja kali ini memang gempak.Di sini angah akan sertakan nama penaja beserta facebook dan blog mereka sekali.Untuk memudahkan pemenang berurusan serta untuk readers blogwalking.
Penaja Pertama
FATIN FARHANAH http://nurinafarhana.blogspot.com/ 
Penaja Kedua
ZARA ALISHA http://zaralisha.blogspot.com/ 
Penaja Ketiga
 HAWA SYAZANA www.hawasyazanalee.my
Penaja Keempat
TETO YAKSAhttp://kisahhidupteto.blogspot.com/ 
Penaja Kelima
VEE LEA :  http://vaneelea.blogspot.com/
Penaja Keenam
NUR  http://dhia-manja.blogspot.com/ 
Penaja Ketujuh
NUR FARAHAINhttp://akuainkausiapa.blogspot.com/ 
Penaja Kelapan
WANIEhttp://nurkhairiahirwanie.blogspot.com/ 
Penaja Kesembilan
ASHA LYA : http://blogashalya.blogspot.com/ 
 Alhamdulillah seramai 9 penaja yg bertuah telah pun menaja GA kali ini.Untuk pengetahuan semua,seramai 20 pemenang dicari untuk GA kali ini.Jom blogwalking.
Read more ...

"Saya Tak Cari Publisiti, Sekadar Mencuba Nasib."


"Jika anda menonton ‘Kerusi Panas’ Maharaja Lawak Mega 2013 baru-baru ini pasti terkejut dengan kehadiran penyanyi dan pelakon Fida Ibrahim yang turut menyertai pertandingan lawak terbesar itu.

Manakan tidak, sebelum ini Fida menyertai ujibakat Akademi Fantasia 2013, tup-tup muncul pula dalam program Maharaja Lawak Mega 2013 bersama pelawak veteran Datuk Ali Mamak dan Aziz Kota dalam kumpulan Santan.
Ramai yang mempersoalkan kehadiran Fida itu seoalah-olah cuba mencari publisiti tetapi dengan tegas Fida menjawab, dia menyertai kedua-dua pertandingan realiti itu hanya untuk mengembangkan bakatnya dalam dunia seni.
“Rasanya tak salah saya mencuba semua bidang seni yang ada...Selain dapat ‘explore’ saya juga dapat mengembangkan bakat yang saya ada…Cuba nasib, apa salahnya..
“Biarlah orang nak kata saya mencari publisiti murahan atau apa pun…yang penting…saya tahu apa yang saya buat dan hala tuju karier saya,” katanya ketika ditemui pada malam ‘Kerusi Panas’ Maharaja Lawak Mega Jumaat lalu." SUMBER
Tak sabar nak tgok gelanggang pertama MAHARAJA LAWAK MEGA.Selepas JOZAN,siapakah pula yg akan menjadi juara??Hehe.Pendapat angah,tak salah kalau nak mencuba segala macam,asalkan ikhlas dalam melakukan sesuatu perbuatan itu. :D
Entahlah,dunia artis lebih menakutkan bagi angah.Harap2 angah tak termasuk ke dalam dunia yg penuh dugaan itu.Setakat sekarang pun dah agak menakutkan.Macam manalah kan?? :D 
 
 
Read more ...

Sabar dan tunggu...


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Kenapa sabar dan tunggu??Seperti yg anda sedia maklum,angah telah pun bercadang untuk mengadakan GA AKHIR TAHUN 2013.Dan alhamdulillah angah dah dapat senarai sponsor yg sanggup nak menyeponsor GAangah kali ini.
Apa yg angah harapkan,lebih ramai yg join GA kali ini.Ya,sebab apa?Hadiah yg akan diberikan kali ini lebih lumayan,tapi taklah sehebat GA blogger2 lain.
Ada tak yg nak join nanti??Hehe.Sekarang angah dalam proses menyiapkan entry utk GA itu.Sabar dan tunggu oke??!! :D  
Read more ...

AF2013 : Perjuangan Azhael Terhenti


"Terkejut! Itulah perasaan yang dapat digambarkan oleh penyokong pasangan duo AF2013, Azhael, apabila nama mereka diumumkan sebagai peserta yang tesingkir pada peringkat separuh akhir.

Keputusan mengejutkan itu telah diumumkan oleh pengacara AF, Zizan Razak dan sekaligus mengumumkan nama finalis yang tinggal iaitu Faizul, Aisyah, Indah, Amira dan Nabila.

Ramai yang tidak menyangka keputusan undian Azhael adalah yang terendah kerana meraka sebelum ini adalah salah seorang peserta pilihan juri dan sering memberikan persembahan terbaik.
Azhael yang dianggotai oleh dua orang anak muda iaitu Mohd Azhar Osman dan Hal Husaini Razmi telah menyampaikan dua buah lagu iaitu ‘Lelaki Ini’ nyanyian asal oleh Anuar Zain dan ‘Kembali Merindu’ nyanyian asal oleh Slam.
Pasangan duo yang berusia 25 tahun itu tersingkir selepas mendapat undian terendah sebanyak 15.83%.
Selain Azhael, Indah merupakan pelajar kedua dengan peratusan terendah iaitu sebanyak 15.85%, manakala undian tertinggi pula adalah milik Faizul, 18.17%, diikuti dengan Amira, 17.30%, Nabila, 16.86%, dan Aisyah, 16%." SUMBER
Macam mana pendapat korang pula?Pendapat angah,entahlah.Sebab angah tak tgok sangat cerita  AF2013 ni,sebab busy dengan perkara lain.Contohnya,konsert semalam angah tak tgok sebab angah baru balik dari KL.
So kepada yg mengikuti perkembangan AF,cerita sedikit perasaan anda?? :D 
Read more ...

Student + Blogger


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah malam semalam angah selamat sampai ke rumah.Angah ke mana sebelum ni??Angah ke KL menemani kakak angah ke sana.Bukan apa,saja2 je nak jalan2..padahal lagi 2 minggu dah nak ke sana.
Angah akan menyambung kembali pengajian angah di UITM Shah Alam dalam jangka masa 2 minggu lagi.
So nampaknya angah dah kembali kepada seorang student yg juga merupakan seorang blogger.Hehe.Takda apa nak cerita,hanya itu sahaja pagi ini.
Sekian. 
 
 
 
Read more ...