16 November 2013

Prestasi Fanpage Facebook DJH




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sajalah angah nak godek2 apa yg ada kat fanpage FB,rupanya boleh tgok macam ni.Hehe.Tu adalah prestasi fanpage DJH setakat ini.Daripada 869 Likers kepada 1033 Likers.
Dari tarikh 18 Ogos 2013 sehingga 13 November 2013.Peningkatan yg banyak atau sedikit?Tapi secara jujurnya angah rasa bersyukur sangat.Alhamdulillah fanpage semakin bagus.Terima kasih kepada semua yang mengelike Fanpage DJH.

Ini pulak adalah masa pengunjung selalu hadir ke fanpage.Selalunya selepas tengah malam,pengunjung akan berkurangan,sebab dah tido kut?Hehe.Kemudian akan meningkat semula dari pukul 6 pagi sehingga pukul 9 malam dan akan berkurang kembali sehingga ke tengah malam,dan terus berkurang.
Tapi atleast ada jugak pengunjung yg sudi berkunjung kan??Hehe.Target angah tahun ini utk mencapai 1000 pengelike fanpage DJH sudah berjaya dicapai.Alhamdulillah.Thanks semua. 

 Sekian.

Read more ...

Murid Kelas Corot Dapat 5A




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Wow!!Angah rasa hebatnya budak ni.Berjaya dapat apa yg dia mahukan.Betullah apa yg org kata.Tanpa usaha kita takkan kemana.
Boleh je kita nak amik pengajaran dalam hidup kita.Contohnya kalau kita punya business teruk,takpa,usaha lagi utk dapatkan kejayaan pada masa hadapan.Setiap kejayaan takkan ada tanpa usaha yg gigih.
Sama juga dalam berblogging ni,kalau sekarang PV hanya 100 sehari,usaha lagi dengan gigih utk dapatkan PV 1000 sehari.InsyaAllah akan berjaya dengan usaha yg mantap. 
Semuanya dengan usaha yg gigih serta berkat daripada Allah S.W.T. 
Read more ...

MLM 2013 :Gerak Tersingkir,Pengkritik Diperkenalkan


"Baru minggu pertama berada di gelanggang Maharaja Lawak Mega 2013, kumpulan Gerak yang dianggotai oleh Che Mat, Pak Cu dan Anu terpaksa berputih mata selepas mereka diumumkan sebagai kumpulan pertama yang tersingkir dengan undian terendah berbanding 15 kumpulan yang lain.
Penyingkiran kumpulan Gerak telah diumumkan oleh Datuk Yusof Haslam sendiri bersama hos MLM 2013, Dato` AC Mizal. Antara sistem baru dalam MLM 2013 ini sistem bintang yang diberikan juri kepada setiap peserta selepas membuat persembahan.
MLM 2013 menyaksikan penguasaan awal oleh kumpulan Sepahtu yang dianggotai oleh Jep, Shuib dan Rahim. Turut memberi saingan kali ini ialah kumpulan Shiro, Jambu dan Nabil.
Dalam pada itu, MLM 2013 minggu pertama turut mengumumkan empat orang juri tetap yang bakal menerajui MLM 2013 ini. Mereka ialah penerbit dan pengarah filem tersohor negara, Datuk Yusof Haslam, artis dari Singapura iaitu Sheikh Haikel, bintang dari Indonesia, Luna Maya dan aktres jelita tempatan, Nora Danish."Sumber

Macam mana persembahan mereka semalam?Apa yg angah tengok,sememangnya kumpulan SEPAHTU sudah memberi amaran awal.Mereka sangat hebat.Tapi mungkin masih minggu pertama.Sama-sama nantikan minggu seterusnya :D 
Juri tetap pun sudah diumumkan.Macam mana?Yg dari Singapura tu angah tak berapa kenal sangat.Haha :D 
Read more ...

Kenangan Lama...



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Apabila kenangan lama kerap kembali di minda.Fikiran menjadi buntu.Kenapa?Kenangan lama yg sudah menjadi sejarah kerap kembali di ingatan.
Bukannya apa,bila kenangan tu kembali,rasa mood jadi semakin tak ada.Mood jadi teruk.Sedih,benci semuanya ada.Macam mana nak hadapinya?? Please help me.
Sekian. 
Read more ...