7 Januari 2014

Apabila Blog Terabai??



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Apa khabar semua??Alhamdulillah angah baik-baik sahaja.Masih seperti biasa,sentiasa sibuk dengan study tapi masih tak mampu nak membiarkan blog ini terabai.Kenapa angah tak mahu blog terabai??

Angah rasa blog angah kalau dibiarkan,rasanya memang takde sapa yang akan tengok dah blog ini.Bukannya apa,blog angah masih lagi baru lagi,walaupun dah lama angah buat,tapi 3 tahun yg pertama langsung angah tak tahu apa pasal blogging.Angah start aktif seaktif-aktifnya adalah pada hujung tahun 2012,selepas angah habis SPM.
Mungkin ramai yang akan persoalkan.. "Alah,blog dah hebat,buat apa nak bising-bising.." Mana ada blog angah hebat?? Blog DJH masih lagi baru.Kalau tengok,angah sekarang ni lebih suka berinteraksi dengan rakan-rakan blogger di Fanpage DJH.
Kalau anda pernah tengok fanpage DJH,angah selalu meminta link-link blog untuk blogwalking.Angah lebih suka untuk menggunakan fanpage dengan cara itu.Kadang-kadang angah juga meminta akaun Twitter/url Fanpage Blog lain,dan macam-macam lagi.Bukannya apa,bila kita dah ada medium yang lain untuk berinteraksi dengan pembaca,apa salahnya kalau kita mencuba?
 Tips macam mana angah naikkan Like FANPAGE dengan begitu cepat??

Jadilah sponsor dalam mana-mana Giveaway.Ya,mereka yang menyertai Ga tersebut akan Like Fanpage anda.Selain itu,promote lah Fanpage anda di blog anda sendiri.Senang je. Lagi satu,jangan biarkan fanpage anda boring dan kosong,cuba update fanpage dengan post-post yang menarik.
Sekian 
 

11 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.