14 Januari 2014

Dia Sudah Kembali : Alexa





Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah..salam maulidur rasul.Bila pagi-pagi ni angah bukak je blog,angah tengok dekat ruangan statistik tu macam ada perubahan.Rupanya dah ada ranking DJH dekat Alexa.
Rasa bersyukur sangat,akhirnya dah ada ranking sendiri.Hehe..walaupun terpaksa merangkak balik,tapi macam yg MAMA kata kat angah,cepat je ranking nya menjadi bagus.

 Kenapa ranking ALEXA ini penting??
Bagi angah penting sebab kadang-kadang ada orang yang menilai sesuatu blog itu melalui ranking Alexa nya.Kalau ranking nya bagus jadi lebih mudah untuk pengiklan untuk berminat beriklan di blog kita. :D
Apa-apapun,angah harap anda semua masih menyokong DJH walau apa pun yang berlaku. :D 
Sekian.


12 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.