5 Januari 2014

Penat Belum Habis.



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Apa khabar anda semua??Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog hari ini.
Walaupun dalam keadaan yang penat,baru je sampai Shah Alam,baru je lepas kemas barang.Blog tak boleh dilupakan!! :D

This is angah with my mom!!

Perjalanan dari Kulim ke Shah Alam sangatlah memenatkan.Pagi tadi angah bertolak pukul 7.30 pagi ke stesyen bas Kulim.Tapi sebelum tu pegi sarapan dulu,makan nasi lemak.Yang menghantar angah ke stesyen bas sudah tentunya Mak dgn Ayah angah.
Pastu menunngu bas datang pula.Dan akhirnya tepat pukul 9.00 pagi bas pun bertolak.
Rasanya macam sekejap sangat cuti kali ini.Walaupun jumlah hari angah bercuti adalah 14 hari,tapi rasa sekejap sangat.Mungkin sebab dah hari terakhir,dah tiba masanya untuk berpisah dengan family.Memang angah selalu macam tu. Hehe.
Apa-apapun angah akan berusaha untuk tidak menghampakan family angah.Ye lah,dah pilihan yang angah pilih sekarang adalah pilihan sendiri.Jadi,memang angah kena buat dengan betul-betul.
Sekian 

16 ulasan:

  1. Hi hi! Saw ur blog on Blogger Zone fb group. Have followed ur blog! Boleh ikut i pon tak? :P www.yandrasap.blogspot.com

    BalasPadam
  2. rehat rehat !! dapat bantal gerenti lelap ni...

    BalasPadam
  3. wah.....hargailah ibu bapa selagi mereka ada nyawa....hargai juga blogger .,,,,hihihi

    BalasPadam
  4. Waalaikumsalam...

    angah study UiTM Shah Alam eh?

    BalasPadam
  5. Buktikan apa yg kita pilih tu tepat... wish u all the best...
    jom singgah my page www.ciklapunyabelog.blogspot.com...
    If u dont mind, can u follow me.. I done follow u.. tq.. ^_^

    BalasPadam
  6. Saat nak pergi tu saat yang sedih, terkadang lepas naik bas sempat telefon lagi dan cakap sampai bas betul-betul bertolak menuju destinasi...huhu

    BalasPadam
  7. selamat meneruskan perjuangan angah..study bagu2 dapatkan result yang terbaik

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.