30 Januari 2014

PhotoBomb : Sakit Hati / Kelakar

Assallamualaikum dan salam sejahtera.

Photobomb.

Pernahkah anda mendengar perkataan seperti ini?Photobom adalah seperti,apabila kita sedangbergambar,ada perkara lain yang turut berlaku secara tak sengaja atau mungkin disengajakan.Contohnya,seperti ketika kita sedang bergambar dengan artis pujaan kita,terdapat orang lain di belakang yang turut tersengih ketika itu.Ia bermakna,orang itu telah mengganggu gambar itu.

Kadang-kadang kita akan rasa marah dan benci serta meyampah apabila gambar yang kita idamkan menjadi rosak atau buruk akibat perbuatan Photobomb ini.Tetapi bagi angah ,macam lawak pulak photobomb ni.
Jom kita tengok beberapa gambar photobomb yang angah jumpa di Google Image 
 
Penampakan sesuatu di belakang gambar budak perempuan ini.Dipercayai individu yang melakukan aktiviti photobommb adalah binatang. 


Apabila budak kecil sendiri telah belajar cara untuk membuat photomb di gambar orang lain.Itu adalah skill yang terbaik.Comel je dia senyum,dengan gigi yang takde lagi tu.


Apabila haiwan hidupan laut juga turut serta dalam aktiviti photobomb.Tak tahu pulak boleh senyum sampai macam tu sekali.Apa-apapun terbaik!!


Perosak gambar perkahwinan!!Gambar yang begitu cantik ini rosak sekelip mata apabila terdapat seorang pemuda yang berani melakukan photobomb.Mengganggu gambar perkahwinan orang lain. 
Kesimpulannya :-

Terdapat banyak perkara di dunia yang boleh ditafsirkan sendiri oleh kita sendiri.Ada perkara yang kita anggap baik,tetapi orang lain fikir buruk.Apa yang penting kita kena sentiasa yakin dan percaya dengan apa yang kita lakukan selagi tidak berlawanan dengan agama. 
Sekian.



5 ulasan:

  1. Kadang2 memang sakit hati, tapi kadang2 kelakar pun ade jugak. xD

    BalasPadam
  2. owwwww..bru laaa phama photobomb tu ape..hehehhee..tp kdg2 mncntik kan gmbr jgak kann..hehehe :)

    BalasPadam
  3. hehehe....gambar last tu kelakar sikit..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.