21 Januari 2014

Zizan Razak Dan Emma Maembong Bercumbuan Dalam Pesawat?



Benarkah seperti apa yang dikatakan ini? Sedia maklum pelawak terkenal Zizan Razak bersama artis dibawah naungan syarikatnya, Wire Entertainment iaitu Emma Maembong dan Kaka kini berada di Los Angeles.
Apa yang mengejutkan, adalah berita mengenai Zizan Razak dan Emma Maembong bercumbuan dalam kapal terbang ketika perjalanan menuju ke Los Angeles tempoh hari. 
Dipetik menerusi Utusan Online, mereka berdua dikatakan tanpa segan silu bercumbuan secara terbuka. Apa yang menjadi tanda tanya benarkah mereka berdua bercumbuan sedangkan ada ramai lagi penumpang yang turut sama berada dalam kapal terbang tersebut?
Sebelum ini, baik Zizan atau Emma kedua-duanya tidak mahu mengaku tentang hubungan mereka kepada pihak media. Namun apabila berita begini mula tersebar, nampaknya Zizan mahupun Emma perlu tampil untuk menjelaskan perkara sebenar serta apakah status hubungan mereka berdua.
 SUMBER

Pendapat angah :-
 Susah nak percaya khabar angin yang sebegini rupa.Senang-senang je ada cerita yang buruk tentang artis keluar. Dah memang dunia hiburan kan?? Apa-apa pun angah masih belum percaya dengan apa yang diperkatan itu.

9 ulasan:

  1. nama pun dah jadi public figure kan??? jadi setiap perlakuan memang akan menjadi tumpuan umum...

    BalasPadam
  2. kedua-duanye kena tampil memberikan penjelasan...jgn biar org bertanggapan buruk kalu betul mereka tidak melakukannya.

    BalasPadam
  3. sukar nak percaya kabar2 angin nie..t tak pasal2 buat dosa je

    BalasPadam
  4. Mybe diorang sengaja kot ataupun ada yang sengaja mereka-reka cerita ini..

    Ayioo :O

    BalasPadam
  5. artis sekarang macam-macam. nak percaya pun tak , tak nak percaya pun lagi tak boleh..

    BalasPadam
  6. Topik yang menimbulkan tanda tanya. Tapi selalunya propa ja lebih..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.