11 April 2014

Ada Apa Dengan Gambar Ini??



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ada apa dengan kedua-dua gambar ini?? Untuk pengetahuan anda,angah akan menceritakan dua perkara terbesar dan paling angah akan ingati sepanjang angah belajar untuk semester ke 2 ini.
Perkara yang terjadi,ada yang berlaku secara tak sengaja dan ada juga yang sudah dirancang.Ada saat-saat sedih dan ada jugak saat-saat gembira. Angah akan update entry itu pada waktu yang sudah pun angah rancang. Hehe. Tak sabar nak update blog tentang perkara2 ini!! :D

 
Angah harap agar anda semua dapat terima apa yang angah nak ceritakan ini.Selain itu,macam mana dengan wajah baru DJH? anda suka? Kalau tak suka pun angah tak kisah,sebab angah suka dengan wajah DJH sekarang. Maybe takkan tukar sampai tahun depan. Haha.
Apa - apa pun cuti 2 bulan akan angah gunakan sebaik mungkin untuk diri angah dan juga untuk blog DJH ini!! :D
Sekian. 
 


9 ulasan:

  1. ehh... tulaa ingat kot angah nak cerita pasal gambar.. haha
    btw.. gambar finale wind orchestra kan tu? ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. nope bukanlah.. haha angah mana pernah masuk finale :D

      Padam
  2. Wah.Gudluck :) Makin kemas blog ni
    NEW ENTRY : BACA NOVEL

    BalasPadam
  3. ape nama musical instrument dalam 2nd pic tu?

    BalasPadam
  4. Kisah budak music. Hihi. Vee pernah tgk student course ni practice utk concert. Best.. Ikut concert pun pernah. Hehee.

    BalasPadam
  5. Dah lama tak jengah blog angah...

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.