25 April 2014

Teletubies :Masa Kanak-Kanak


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Anda masih ingat dengan siri kartun Teletubies?? Angah masih ingat lagi,ketika angah kecil,pagi-pagi angah akan tengok cerita ni.Kadang-kadang satu family tengok. Haha,comel je diorang ni beraksi dalam citer tu.
Anda pernah tengok cerita ni? Mesti pernah kan. Tapi sekarang dah tak disiarkan lagi.Kalau nak tengok pun mungkin dalam Youtube ada la kut :D 
Sebenarnya yang jadi semua pelakon Teletubies ni adalah orang dewasa.Haha,pandai diorang berlakon untuk hiburkan budak-budak. Tak panas ke dalam kostum tu? Dah la besar gedabak. Antara yang angah tak boleh lupa adalah bila gambar bayi yang jadi matahari tu.Sangat comel.Pasti sekarang dia dah besar kan?? :D
 

Sekian

4 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.