22 Mei 2014

Jambatan Bunian




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pernahkah anda dengar tentang jambatan bunian? Belum pernah? 
Apa yang angah dapat tahu,ada beberapa jambatan bunian yang boleh didapati di negara kita sendiri. Sangat mengerikan.Sebab apa? Sebab jambatan yang dibina,tiada jalan yang sambung.Maksudnya jalan tu terus masuk ke dalam hutan. Cuba tengok gambar2 yang angah ambil daripada google.
 




Menarik tak? Kalau anda nak tahu lebih lanjut boleh baca dekat blog http://fanadyalicious.blogspot.com/2012/01/jambatan-bunian-di-port-dickson.html . Kisah yang agak menyeramkan.Adakah jambatan itu betul-betul dibina untuk bunian atau untuk binatang?
Apa yang lebih pelik,ada yang mengatakan hanya sesiapa yang terpilih sahaja yang dapat lihat jambatan ini.
Wallahualam.. 

6 ulasan:

  1. pernah terbaca juga sekali dulu ni...

    BalasPadam
  2. Ish, menyeramkan jea bunyinya. Lagi2 lepas tengok gambr macam betul.. Nampak sngat direct ke hutan kan..

    BalasPadam
  3. Langsung lya tak pernah tahu pasal ni

    BalasPadam
  4. biasanya jambatan macam ni utk hidupan liar melintas

    BalasPadam
  5. ok esok lah baca.. takut nak baca sekarang ahahaha XDD

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.