14 Mei 2014

Katil yang diidamkan...


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


"Masih ingatkah lagi ketika anda sedang tidur di ranjang,tetapi terasa tidak selesa.Pusing kiri,anda pusing ke kanan pula,alih-alih anda tidak dapat tidur yang selesa. Ada juga yang sedang melakukan aktiviti suami isteri,tetapi aktiviti terhenti kerana katil yang tidak selesa."
Amboi,ayat intro? Hehe,cuba bayangkan kalau anda benar-benar mengalamai masalah yang sama? Mesti susah kan? Macam angah sendiri,dengan tilam katil yang keras kematu,ditambah pula suasana bilik yang suram. Memang menyeramkan. Bila kita goyang atau pusing badan sikit,keluar bunyi yang entah apa-apa.
krekkk.. krukkk...nyehhhh

Disangkakan apalah bunyi itu,dalam kepala otak sudah terfikir mungkinkah selepas ini adalah adegan tangan muncul dari bawah katil? Rupanya sebab katil yang dah usang dan hanya tunggu beberapa saat lagi nak runtuh.Terus anda terfikir... kena beli katil baru ni..
Di bawah ini angah tampilkan beberapa katil dan suasana menarik untuk anda berehat dan bersantai di waktu malam,mahupun melakukan aktiviti suami isteri. 

Mesti best,dapat berehat di tepi laut,tapi kalau hujan macam mana pulak? Habis lencun..


Wow,bilik tidur yang menarik akuarium kah itu? Hehe,tengah nyenyak tidur,muncul satu lembaga empat segi di atas permukaan akuarium tu,rupa-rupanya Spngebob Squarepants.

Tidur bagaikan burung di sarangnya.. menarik sangat. Nanti datanglah ibu burung membawa cacing untuk dibuat sarapan pagi..


Sangat menarik,bila dapat tidur bersama seseorang yang disayangi,di tempat yang romantik.Bila bukak mata,ombak besar sedang datang,habislah...

Macam mana? Anda berminat? Kalau angah sendiri,angah rasa better katil sekarang sebabnya angah tak mampu lagi nak beli bilik tidur yang penuh dengan benda-benda pelik macam ni. In shaa Allah nanti kalau angah mampu,angah nak beli katil yang boleh terapung. Ada ke? Hehe 

8 ulasan:

  1. macam best jer macam kreatif jer...

    BalasPadam
  2. wah, boleh ke tidur dalam keadaan pelik ni ye... konfius

    BalasPadam
  3. Heheehe kreatif benoo org sekarang yerr ..
    Akak raser la kan kalau zaman akan dtg mahunyerr katil tu jenis bergerak dan blh ter=bang hahahaha .....

    BalasPadam
  4. katil kita katil bujang je.. tilam dah la nipis.. hahaha ..

    BalasPadam
  5. kita tido atas katil bujang jeee haha

    BalasPadam
  6. salam admin blog, jom komen artikel baru saya

    Gambar Rozita Che Wan & Zain Saidin bercium di Eiffel Tower Dikutuk Peminat ---> http://syokbah.com/gambar-rozita-che-wan-zain-saidin/

    BalasPadam
  7. mujur katil paling di idamkan tak de dalam senarai DJH ni....hehehe

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.