3 Jun 2014

Gambar Budak Perempuan Sekolah Tunjuk Pailang





Assaamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sila hubungi balai polis berhampiran anda jika mengenali suspek-suspek di dalam gambar.

*Awkward.

Sumber Gambar : Facebook

8 ulasan:

  1. Haihh..kes buli pulak dah. -_-' macam2 la bebudak skrg nih.

    BalasPadam
  2. Kalau saya jumpe, confirm saya report polis. Budak2 zaman sekarang memang ramai dah gangster.

    BalasPadam
  3. Sedihnya mak-ayahnya itu yg pasti..
    Segeralah bertaubat anak...

    BalasPadam
  4. Budak perempuan zaman sekarang ganas mengalahkan lelaki. Menakutkan..

    BalasPadam
  5. tak faham lah nuna... ingat kan tak ada lagi orang macam ni.. sungguh memalukan..

    BalasPadam
  6. parents silalah tampilkan anak2 masing2.... pengajaran buat yang lain...

    BalasPadam
  7. pailang apa bendanya entahlah, duit belanja pun mak bapak bagi,
    dengan tudungnya yg mcm hape tuh, pakaikan tudung saji kat kepala memasing baru tau erti penyesalan. ehh.teremosi sekejap.

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.