7 Jun 2014

"Hye.Saya Comel Tak?




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Comel tak binatang dalam tu? Sebenarnya bagi angah walaupun ianya adalah anjing,tetapi tetap comel Hehe. Rasa macam nak peluk je.
Macam kat rumah angah sendiri,angah ada bela beberapa ekor kucing. Dan yang pasti angah sayang kucing-kucing angah. Ada seekor yang paling gemuk dan angah suka peluk. Kucing-kucing angah memang sudah diasuh untuk berak dan kencing diluar. Selain itu,waktu malam juga,mereka tidur di luar. 

Sekian. 

2 ulasan:

  1. Nape tak letak pic kucing Angah je? Boleh tgk.
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Comelnye!! Geram sgt sampai rase cam nak tampar2 je ank anjing ni. >< Miahahaha kalau boleh bela anjing, dah lama ana bela. Hahaha

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.